Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. 

Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.

Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

 

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken

en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

 

Onze gegevens:

Weijman Deursystemen

Regentesselaan 60

3905GX Veenendaal

Tel:  0318- 830217

E-mail: info@weijmandeursystemen.nl                                                             

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Weijman Deursystemen bij is aangesloten.

 

  • Weijman Deursystemen hanteert een zichttermijn van 14 dagen. In de zichttermijn kunt u zonder opgaaf van reden uw bestelling retourneren. Dit zichttermijn gaat in op de dag van ontvangst.
  • De zichttermijn gaat in op de dag van ontvangst van bestelling.
  • Binnen de zichttermijn retourneren is indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking, onbeschadigd en onbevuild.
  • Retouren dienen compleet te zijn. Als blijkt dat er onderdelen ontbreken wordt uw retour niet in behandeling genomen.
  • De pakbon moet altijd mee gestuurd worden anders wordt uw retour niet in behandeling genomen.
  • Indien u een product retour stuurt ontvangt u vervangend product of het aankoopbedrag retour. Wij houden u dan op de hoogte over verdere afhandeling.
  • Indien u een verkeerd artikel of een artikel met een fout heeft ontvangen moet deze altijd terug. Alle retourkosten zijn voor ons als winkelier.
  • Schade aan ontvangen artikelen binnen 48 uur na ontvangst van uw bestelling melden via e-mail of telefoon.
  • Het is niet toegestaan artikelen na de zichttermijn te retourneren, tenzij het een garantie betreft.

Retour binnen of buiten garantieperiode

  • Wilt u een defect artikel retourneren op basis van een gegronde reden, dan zijn alle kosten binnen de garantietermijn voor ons, wel vragen wij eerst contact met ons op te nemen via info@weijmandeursystemen.nl voor indicaties.
  • Wilt u een defect buiten de garantieperiode retourneren? Dan is het mogelijk dat een deel of alle kosten door worden berekend naar u, wel vragen wij eerst contact met ons op te nemen via info@weijmandeursystemen.nl voor indicaties.

Hoe kunnen de artikelen retour?

  • Artikelen kunnen zelf teruggestuurd worden via PostNL naar ons adres in Veenendaal.
  • Indien mogelijk kunnen we ook artikelen bij u ophalen, dit gaat om artikelen die omgeruild dienen worden.

 

Crediteringstermijn & verwerkingstijd

  • Weijman Deursystemen hanteert een verwerkingstijd van 5 werkdagen. Na verwerking van uw retour zult u geïnformeerd worden over de status en verdere gang van zaken.
  • De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument
  • Bij een retour binnen de zichttermijn wordt het gehele bedrag inclusief de verzendkosten teruggestort. 

Wat zien wij als een gegronde Klacht?

Deze is gegrond als deze niet veroorzaakt is door:

  • Beschadiging door opzet of door nalatigheid
  • Onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud
  • Normale slijtage
  • Beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing